Wednesday, October 10, 2012

Gathering DaRa 2

Assalamualaikum..
Aku baru je balik dari jauh. Eceh, jauhla sangat kan. hehe..KL dah kurasakan macam rumah kedua pulak dah.

Khamis lepas, aku dapat panggilan daripada Majalah Dara.Once again.. So, I'm thinking whether I should go or not. Tengah sedap-sedap berwasap dengan adik manis>>a.k.a Zaty, beliau pun menanyakan aku bila nak keluaq bersama. Kebetulan aku pun nak pi Shah Alam. Terus aku usulkan plan kat Zaty. Tak sangka pulak Zaty terus setuju.=)

So, berangkatlah aku pada hari jumaat yang hening ke tanah yang diberi nama, Shah Alam..

With my loveliest friend~ Zati Husna
Kemain berposing. Tapi pokok ijau yang bolat tu jugak yang lagi bergaya daripada kau tikah.ahak ahak
Alhamdulillah, aku rasa aku dah pose sebaik mungkin kali ni. Kalau ada rezeki, syukur..Kalau tak dapat pun tak apa. Aku tak ralat pun. Kedatangan aku kat Karangkraf kali ni langkah kanan. Sebab masuk-masuk je pintu, ada orang edar flyers 'Hijabista' yang bawak aku ke Shah Alam lagi pasni.hehe..

Lagi satu..Testshoot kali ni pun membawa aku berjumpa dengan member-memberku yang tercenta. Lepas je     sesi testshoot habis, aku dengan Zaty kemain semangat ke Subang.

Subang?? Testshoot kat Subang pulak .Ceh. Aku tipu yang tu.=p

Kitorang pi Subang untuk mencari saorang lagi saudagar unta yakni, Cik Fatin Izni. Sempatla berborak sekejap yang amat dengan beliau. Yela, time dia rehat je la pun boleh jumpanya kan. Pastu aku ngan Zaty pun round2 la satu Parkson.

Yang membawa kepada ini: 

Kemain ralitnya menelek gambo mana yang menjadi pojaan hati..hihi..
Dan ini:
tak sia-sia berabis air liur akak ni. hehehe..

Lepas tu..beli la..Takpe, takpe..Kau tunggu jap painting. Aku tau dah lepas ni nak aim kat mana.

Zaty muka happy lepas shopping. Sementelahan kawan aku yang sorang lagi dok usha line. Bimbang kalau-kalau ada
 rakan sekerja yang memerhati.haha..
Pastu kitorang terjumpa Cik Ted yang besar gedabak ni

Sapelah nak adiahkan aku lembu beso gini. Nampak tak niat aku kat situ.hahaha..

Setelah lutut dah longgar, kitorang pun berangkatlah kembali ke istana.

nak jugak inteprem tangan comel budak senget ni. Gurau je Zaty.kihkih..
To be honest, mak and ayah Zaty ni memang sporting. In fact, the whole family pun sama.Aku rasa macam mudah nak sesuaikan diri. Dorang pulak jenis yang rajin berborak. Memang fun la.Malam tu lepas makan, terus je gi MBO. Yep, layan movie pulek..Penat, toksah cakap. Tapi seronok..sangat! Seriously.

Yeay, it's movie time!
Pagi esoknya, aku balik ke rumah. Amik sijil bagai. Pastu..

Sila nantikan sambungan nya di episod akan datang........teehee........

No comments:

Post a Comment