Friday, February 8, 2013

Diari Cikgu Atikah (sini sana)

Di sekolah, macam-macam benda baru aku belajar.
Daripada isi rekod kehadiran, siapkan rekod pembelajaran harian (RPH),balut luka budak, sampaila pada telefon mak, ayah murid aku yang terkencing dalam seluar. Hahaha..Yang ni, memang kelakar. Ingat tak aku cerita awal-awal post aku?.Ada sorang budak nakal yang baling kapur kat muka aku tu. Ha, dia la yang dah ter shishi kat sekolah. Dah kawan ejek dia kencing dalam seluar, menangis pulak.Adohai..macam-macam.

Lepas tu, masa hari Rabu ada koko. So, adala cikgu-cikgu yang take turn jaga gerai.
Unik kot cara dorang jual air.
Cer tengok ni:


Lepas tu, cikgu-cikgu memang suka shopping kain ke, tudung ke..Yela, kalau buat baju kurung, tak rugi. Sebab memang pakai pun hari-hari pergi sekolah kan.hehe..


No comments:

Post a Comment