Sunday, January 27, 2013

From Bentong to Banting

From Bentong to Banting.
Catchy je bunyi tajuk entri kan.hee..
Pagi tadi aku sempat ke Banting. Attend kenduri kahwin anak Mak Cik Yah. Siapa Mak Cik Yah? Beliau ialah mak cik yang aku rapat sangat masa praktikal kat Banting dulu. She's so adorable and kindhearted person. Cikyah ni banyak sesangat tolong aku dulu. Dah macam mak angakat aku.Jadinya, bila dapat je jemputan anak cikyah ni nak kahwin, haruslah aku pergi kan.

So off we go to Banting. It takes 2 hours and a half to reach there.

Aku suka kot kad kawen kak ina ni. Simple yet so nice.=)



Siap ada group bale-bale. Best jugak lagu-lagu dorang ni


mak and angah

Comel dow buku skrap kawen kak ina ni!!

Aku sangat-sangat suka design kad kawen kak ina. Buku skrap kawen beliau pun sangat awesome. Aha, aku dah dapat idea dah masa majlis aku nanti. Ceh. Kau kalau tak berangan boleh tak tikah?haha..

Haruslah diconteng sikit buku comel amat ni>hee
Balik dari keduri, aku singgah GM Klang. Atas permintaan makla. Best jalan-jalan sambil cuci mata.Ohoi, hajat hati nak tulis satu lagi entri. Tapi efek panadol soluble yang aku baru telan tadi..peh! Dah berpinar-pinar mata ni ha. Typo memanjang daripada tadi. Tu tandanya aku kena stop dah.

Assalamualaikum semua..
Jaga diri, hiasi peribadi yall.=)


No comments:

Post a Comment