Sunday, January 20, 2013

She's engaged yall!

Assalamualaikum semua..
Semalam aku pergi majlis tunang kawan baik aku, Wan Iliana.
She's engaged! Dia dah melangkah ke satu tahap baru dah pun.
Seorang demi seorang kawan aku menyusul lepas ni. Aku? Biarlah Dia yang tentukan. Korang pun jangan lupa doakan aku sekali okeh. *wink*


Meriah sangat majlis tu. Yela, baru boleh jumpa member-member lama sekaligus. Tapi sayang, izzatie tak dapat join. Tayar kereta beliau bocor sehari sebelum majlis. Sadis.Sob sob. Minah pulak sibuk dengan preparation majlis cukur jambul anak dia sehari selepas majlis tu. Aku tak dapat nak join majlis cukur jambul anak Minah. Ada sebab-sebab yang tak dapat dielakkan.Harap dia tak terasa. Tu sebabnya lepas je majlis tunang Wan aku follow pergi rumah Minah. Phew, takla serba salah sangat.

I'm engaged!~ Wan Iliana said

farah atikah
Aku lupa dorang fokus apa time ni

atikah izatti

Aziera macam tak merelakan je farah amik kamera tu.Hahaha.Wan pulak macam nak start nari gangnam style







No comments:

Post a Comment