Saturday, January 5, 2013

Doploh Lima

Alhamdulillah..4 Januari 2013 baru-baru ni genaplah aku 25 tahun..
Tak sangka, dah suku abad aku rupanya.
Aku dapat birthday wishes mencurah-curah dalam facebook dan twitter. Tak kurang jugak ada yang wish direct terus kat phone aku.Terima kasih semua. Doa-doa kalian amat aku hargai.Aku aminkan semua. Tambah yang doa-doa ada sabit dengan bab jodoh.Hehe..


Aku bersyukur sangat sebab birthday kali ni jatuh pada hari Jumaat. A very bless full day.Dan aku meraikan hari ni dalam keadaan aku sudah pun berkerja.Satu fasa baru dalam hidup aku.
Sesampai je kat ofis, lepas sorang, sorang wish. Mau tak senyum sampai ke telinga kau. Tu belum campur yang sakat-sakat bagi adiah bagai. Walaupun sekadar ceklet (ceh, ayat macam tak bersyukur je dapat ceklet). Tak, jangan salah faham, semua hadiah tu aku suka sangat. Cuma nak bagitau, aku suka sangat sampai tak tau nak describe macam mana perasaan tu.

Antara hadiah-hadiah yang aku dapat:



Mak sangat sweet. Hantar mesej pagi-pagi..Wish birthday.Belikan kek lagi..Mak, I know you will read this post. I want you to know, that I love you so much!*hugs and kisses*=)

Meet Joanne. Kawan kerja aku. Dia ni, pemurah sangat. Selalu je belanja macam-macam.Naik malu aku dibuatnya. She's just so sweet! Gambar ni masa hari kejadiaan. Kitorang keluar lunch sama. Tapi, sehari sebelum birthday aku, dia dah belanja makan dah.Terharu saya taw.=')


I don't look like 25 at all kan kan.Ceh. Kau dah kenapa tikah.haha


Dapat present lagi dah tua-tua ni.Owh, sukanya!hehe


Hadiah daripada one of my best friends, Erna:
Lama tak dapat piala taw. Piala ni paling bermakna sekali dalam banyak-banyak piala yang pernah aku dapat.
It's written :Worlds's Best Friend >> The champion belongs to you.
Tak ke terharu dibuatnya? =')


Tapi dalam pada aku seronok-seronok, aku sedar. Bertambah umur, maknanya bertambahla kita dengan kematian. Bunyi macam ngeri. Tapi ni hakikat. Sebab tu aku doa pada Allah agar sentiasa diberi keberkatan umur. Aku harap, dengan bertambah umur ni, aku bertambah matang. Bertambah amalan. Dan moga amalan-amalanku diterima olehNya.

Sama-sama tarbiah diri agar selalu ingat pada Dia.
Jadikan Allah matlamat hidup kita.
insha Allah..Dia akan bimbing kita sampai ke penghujungnya.
Amin

No comments:

Post a Comment