Friday, July 8, 2011

Random

Well, hello peeps!
May peace be upon you..=)

Sebenarnya, aku tak ada apa sangat nak share tuk post kali ni. Just nak bagitau, aku suka sangat layout baru blog aku ni.Ceh..masuk bakul angkat sendiri..hahaha.. Special thanks goes to my bestie>>Wan Iliana!Beliau yang tolong set kan background ni.Hee..*wide grin* Seronok pergi lepak kat rumah dia.We'd some girl y talks, gossip2, sesi modeling sikit..hehehe..Tapi sekejap sangat..It's okay..Maybe next time kan darl.We're going to hang out together..or keluar makan2 ke..=)

Harini pulak, cik aminah datang berkunjung ke rumah. Seronok2.. biasala, kalau dah jumpa, memang borak sakan la kan.kihkihkih..Dengar dia cerita wedding plan dia, sangat teruja pulak kan.Tumpang happy untuk kamu minah..(^_^)

Kebelakangan ni, aku memang selalu sangat tidur lambat.Dah, nak buat macam mana.Tak ngantuk..(ceh, kalo ko paksa mata ko tidur boleh je sebenarnya tikah..hahaha) Dalam kepala aku ni, ada macam2 plan nak buat.Sampai tak tau la boleh jalan ke tak plan nya. hehehe.. Tapi, nak cerita, sangat seronok lah duk kat rumah.Hehehe.. Ni nak g usha you-tube pulak. Memang semenjak dua menjak ni aku jadi penonton you-tube yang setia. Entahla.Seronok pulak dah layan you-tube ni.hehehe..Aku tertarik pulak dengan local you-tubers yang best2 ni.Macam anwarhadi, matlutfi, maria elena, aiman azlan.Dorang ni memang talented la.Ha, kalo yang luar negara, aku suka nigahiga and kevjumba.hee..


Okla, setakat ni dulu post aku tuk kali ni.

Ha, sebelum terlupa, rajin2 la singgah blog ni.>>http://cinderellacollection.blogspot.com/
Banyak baju2 yang cantik2 taw.=)

Till then, bubbye!!! =)


No comments:

Post a Comment