Sunday, May 1, 2011

IQRA' = Bacalah



Fuh, tajuk cukup ilmiah..hehehe.. Aku sebenarnya ternampak billboard
( IQRA' = Bacalah ) ni masa naik bas rapid.

Dekat area bangsar tak silap.

Jadi aku terus terpikir nak letak tajuk post

kali ni dengan nama ni.Bunyi memang agak ilmiah.

Tapi memang ada kena mengena dengan apa yang aku nak

cerita ni.hehe..




Meet Liyana.Di satu malam yang hening, gadis bernama Atikah Zainol telah datang
mengetuk bilik member nya yang sedang nyenyak tidur. (pukul 12.30 malam masa tu) Lepas tu, tak semena-mena

terjadi lah satu plan.Mula2 nak tunggu 1hb, tapi disebabkan kitorang dah tak sabar2 sangat nak pergi

pesta buku tu, maka hikayatnya...28hb kitorang dengan semangatnya, pergi KL.
Semangat, pukul 7.30 pagi ok dah gerak dari Shah Alam.kekeke...










Disebabkan tyme kitorang pergi ni awal sangat, memang jawabnya tak ramai lah kan.

Dapatlah aku snap gambar sini sana tanpa rasa segan. Eceh..hahaha..

Tengok, sempat pulak snap gambar masjid India.Brilliant kan*wink2*





Posing gaya model buku sikit...Hahaha..=p. Sesampainya kat PWTC tu, kitorang terus

masuk tempat karangkraf. Memandangkan kawan aku, nani yang tak dapat

nak join kitorang ada discussion dengan lecturer nya.Maka aku dengan baik hati

tolong belikan novel2 untuk dia.Eceh..Sila abaikan gaya bahasa Atikah Zainol ni.

Yes! Dapat jugak aku beli Hlovate yang terbaru.Berbaloi datang pesta buku ni.Weeee...Gumbira...^_^


I want to buy this book sooo badly..nantila, tyme ada duit.Konpem terus beli.=p





Ha..tyme ni manusia dah start membanjiri PWTC neh.

Cantek kan. Novel ni dorang hias ala2 hantaran gitu.Kreatif2..I like..^_^







Lepas dapat semua buku yang kitorang nak, kitorang terus keluar dari PWTC tu. Memang tak larat. Sesak tahap tak ingat.

Pukl 12.3o tengah hari, kitorang dah gerak balik. Disebabkan penat melampau, dua2 tertidur dalam rapid.Haha.. Sampai Shah Alam

dalam pukul 3.30 petang.








Mission Accomplished.^_^




















2 comments:

  1. u can borrow mine. (A Doctor in The House by Tun Mahathir) ;)

    ReplyDelete
  2. Wee..thank you darling!Dua orang offer nak pinjamkan buku ni.Owh, seronok!hehe..

    ReplyDelete