Wednesday, March 21, 2012

When I have a free time...

Assalamualaikum semua penduduk muka bumi sekalian...ehehehe..
Tajuk entri macam tajuk karangan budak darjah tiga kan. Lantaklah.=p
Yes, when I have a free time...
I write. ^_^
It doesn't necessarily in this blog I let out my feelings and share and my thoughts.
It can be everywhere (Tapi takdela sampai tulis  kat dinding bus stand. Bukan , bukan. Tu bukan kerja cik Tikah) Be it on a fancy book (that my bestie>> cik Wan Iliana gave me) or it can be on a piece of shred paper. As long as I can write.


What a nice day. Lab cancel sebab takde air. So here I am. At my Uni Computer Lab, wasting my time. Muahaha.. Actually, I want to finish my assignment. But then, I forgot to bring my pendrive. Pandai kan.. Sigh..
Takpe.. Boleh baca newspaper online. bukak facebook, conteng kat blog...tehehe..

Okeh, perut dah berbunyi. Menandakan tuan punya blog kena berhenti menulis. See you in the next entry InsyaAllah..=)

No comments:

Post a Comment