Sunday, April 2, 2017

Islamic Ebook terlajak lariss

Heyya dear readers!

Saje je saya nak share satu produk daripada
IG Mommy_to_baby

Antara banyak-banyak barang baby yang saya jual, saya paling suka yang ni. Sebabnya?
Sangat-sangat bermanfaat.

Buku ni saya jual dah lama. Tapi baru bagi Ammar main sebelum pergi umrah haritu.
Buku ni yang bestnya sebab:

  • Dwibahasa: Bahasa Arab+Bahasa Inggeris
  • Ada bacaan-bacaan doa
  • Ada lagu-lagu kanak-kanak yang best dan nasyid kanak-kanak
  • Ada bacaan mengaji dan asmaul husna
  • Ada 20 muka surat yang menarik
  • Free marker pen



Saya rasa seronok dapat share kebaikan ebook ni dengan mommies kat luar sana . Daripada kita bagi anak-anak kita gajet, yang boleh merosakkan mata dorang kalau guna untuk jangka masa yang panjang, lebih baik kita bertukar kepada ebook ni kan.

Kalau berminat dengan ebook ni, bolehla contact saya kat 013-9271986 *winking*

No comments:

Post a Comment