Friday, March 8, 2013

Diari Cikgu Atikah (macam-macam)

Pejam celik, pejam celik rupa-rupanya Isnin depan dah hari last aku mengajar kat sekolah tu.
Mesti aku rindu sekolah tu. Budak-budak yang aku ajar tu, environment mengajar sekolah tu, cikgu-cikgu sekolah tu..Pendek kata semua lah pasal sekolah tu.hehe..

Knowing me, I'll never leave the school without capturing the moments. Be it using my phone or my ordinary camera, I managed to take quite a lot of photos there.teehee..

Ni masa sebelum mesyuarat guru start. Menyempat je. Hehe.Sebelah aku tu, Cikgu Farahina. Tapi bebudak sekolah tu panggil dia teacher sebab dia ajar BI. Obviously..hee

Mesyuarat cikgu cikgi
Ni sebab panas terik sangat, makanya perhimpunan kena la buat kat dalam dewan.




Sesak dewan
Kalau tak panas sangat, macam ni la perhimpunan hari Isnin diadakan

Masing-masing khusyu' dengar ucapan penyelia petang
Budak-budak ni memang macam ni. Tangan tak boleh nak duduk diam. Ada je yang terlebih rajin nak padam whiteboard la.haha..

Kawan dia jerit. Woi, aku tak siap lagi la
Ni sendiri cari penyakit. Orang pensel guna untuk menulis, dia main cucuk-cucuk kat kaki. Dah berdarah.

Kat bilik rawatan
Ni menangis sebab bergaduh dengan kawan. Puas nak pujuk. Last-last aku bawak dia pi bilik rawatan je. Biar dia cool down kat sana. Pastu baru je kejap, dia balik kelas dah. Dah ok katanya. Elok je sambung buat kerja.Macam-macam dorang ni.hehe..

Kemain. Semua budak pompuan yang pujuk.hehe..
Ni masa ganti kelas 2 Kekwa.Ajar subjek BI pulek.


Yang aku paling suka bebudak ni..dorang memang rajin sangat-sangat. Mintak je tolong, cepat je datang.=)

Tolong susun file kat kelas
Tadaa...
Jadual kelas yang aku buat. 
Cantik tak.
Mestilah cantik.Blergh.=p


Check kebersihan kelas.hee
nametag pon senget. Macam orangnye..haha..
Sebelum gerak pi sekolah.hee..




Dah la tu untuk setakat ni. Penat hoi.
Till we meet again in sha Allah..
May...
Something special will be happening in that month.
O Allah, do grant my du'a.. =)





No comments:

Post a Comment