Saturday, December 8, 2012

I'm officially graduated!

Alhamdulillah..
I'm officially graduated on 6 of December 2012.
There are no words that can describe my feelings.
Blessed and beyond happy.


Terima kasih yang tidak terhingga buat mak, abah, angah, debab dan adik.
Ayong sayang semua!
Buat teman seperjuangan, aku takkan lupakan apa yang kita telah lalui bersama.
Kau menangis saatku jatuh dan tak berdaya.
Kau ketawa saatku gembira.

Buat kakakku yang juga merangkap sepupu tercinta,
Hanya doa aku panjatkan kepadamu membuktikan aku sayang dan kasih padamu.
Kau tak pernah berhenti mendengar celoteh dan memberi kata semangat padaku.
Aku cukup gembira dengan itu.

Ada satu ketika, mimpiku untuk menggengam segulung ijazah aku padamkan seketika daripada kotak fikiranku.
Namun, dek berkat kesabaran orang-orang di sekelilingku yang tak pernah jemu mengutus iringan doa berserta sokongan,
Aku bangkit.
Aku bangkit daripada kegagalan dan rasa putus asa.
Syukur, Allah itu Maha Kaya,
Dia sebenarnya mahukan Hambanya terus merintih dan berdoa padaNya..

Aku akan terus berusaha..
Menjadi yang terbaik dalam apa jua yang aku lakukan..
Menjadi hamba yang terbaik..
Menjadi anak yang terbaik..
Menjadi sahabat yang terbaik..

Hidup ini terlampau singkat untuk kita sia-siakan,,
Aku doakan kejayaan kita bersama..
Jangan pernah lupa
Dia sentiasa bersama kita.. =')











No comments:

Post a Comment