Saturday, October 5, 2013

How I met my Sasa

Well hello everyone!
Hujung minngu ni memang tersangatlah pack.
Mula-mula aku kena attend Recognition Day student secondary 2 di Hadramawt.
Dorang hidangkan makanan Yemen and Arab.But to be honest, I think our Malay food is yummier than the Arabic food.Jangan marah eh.Tu pendapat aku. Lain orang, lain citarasa kan.

Hadramawt

Me, Nabihah and Faizah


The next day, aku kena attend course di UIA pulak.Phew. Pagi-pagi ada sesi LDP.Lepas tu kena dengar ceramah. Dekat pukul 2 jugak habis.

 
Teringat time jadi student dulu.hewhewhew
Comel tak Kak Ton..hehe
Ha, yang dalam gambar kat atas ni namanya Kak Halimahton (yang buat peace tu). Tapi kitorang panggil Kak Ton.hehe..

Lepas je habis program kat UIA ni, aku ke Setapak pulak. Misi mencari telekung kat Bella Ammara. Aku hangkut sekali Fatihah dengan Zarina. Puasla dok pusing-pusing. At last, jumpa jugak butik yang dicari. Menyempat je amik gambar dalam fitting room.hihihi..


Memang serious cantik-cantik telekung kat Bella Ammara ni. Material kain dia pun best. Aku dengan Tihah dua-dua beli telekung yang sama.Tihah berkenan telekung purple macam dalam gambar ke atas, tapi takde stock lagi. Ada yang display je.

Tadaa..
Kemain berposing dalam butik ni ha. Nasib abang jaga butik tak kisah.haha..

Yang berminat nak dapatkan telekung bella ammara ni bolehla jenguk-jenguk website ni:
bella ammara

Lepas je dapat hasil tangkapan which is the telekung of course, kitorang ke Festival City pulak. Di sinilah aku bertemu dengan sasa. So that's how I met my sasa.*ntahpape*hee

Kemain shoppingnye



Culik Tihah balik Pahang kejap.hehe..

No comments:

Post a Comment